Мудрість батька робить дитину справедливою і мужньою. Мудрість матері робить дитину чуйною і доброю.Мудрість батьків відкриває перед дитиною гармонію Всесвіту.
Підручники для 3 класу
Загальні положення щодо ведення щоденника
1. Щоденник є обов'язковим шкільним документом учня.
2. На початку кожного навчального року учень заповнює лицьову сторону обкладинки, на наступних сторінках у відповідних графах записуються назви предметів, прізвища, імена та по батькові вчителів, розклад уроків та занять позаурочної діяльності. У щоденнику доцільно записати домашню адресу і телефон батьків.
3. Учень щодня записує домашні завдання в графи того дня, на який вони задані.
4. Учень зобов'язаний подавати щоденник на вимогу вчителів-предметників і класного керівника.
5. Вчителі, виставляючи оцінку за відповідь учня, вписують її в класний журнал, електронний журнал та щоденник, після чого запевняють записи в щоденнику своїм підписом.
6. Класний керівник постійно стежить за правильністю та ретельністю ведення щоденників. В кінці кожного тижня він переглядає щоденники учнів, перевіряє наявність в ньому всіх оцінок, отриманих учнем протягом тижня. Крім того, для нотаток вчителів і класного керівника виділена спеціальна рядок. Тут найчастіше записується інформація для батьків щодо навчальної діяльності та позакласних заходів. Підсумкові відомості про успішність учнів виставляються в кінці щоденника в прикладеній до нього відомості.
7. Батьки повинні систематично переглядати щоденник: отримані оцінки, записи про майбутні позакласних та позашкільних заходах, особливу увагу звертати на зауваження і рекомендації вчителів і класного керівника. Батьки підписують щоденник щотижня.
8. Точне і акуратне ведення щоденника може бути досягнуто тільки при ретельному, пунктуальному і систематичному виконанні перерахованих рекомендацій як учнями та батьками, так і вчителями та класним керівником.
Загальні положення щодо ведення зошита
1. Зошит для початкової школи повиннен бути однотонним (без малюнків) та мати не більше 12 (18) аркушів. Він поміщається в прозору обкладинку. Обкладинка змінюється по мірі зношування, не рідше одного разу на чверть.
2. Доцільно, щоб в зошит був вкладений додатковий аркуш для чорнових записів (якщо немає «чернетки»)
3. Всі записи в зошитах учні повинні робити синім чорнилом, дотримуючись правил і вимог каліграфії - писати акуратним розбірливим почерком.
4. Правильно виконувати написи на обкладинці зошита:
- вказувати, для чого призначений зошит;
- клас;
- назва школи.
- прізвище та ім'я учня в родовому відмінку.
5. Дотримуватися поля зовнішньої сторони (поля в обов'язковому порядку виділяються в зошитах з усіх предметів).
6. Позначати номер вправи, завдання, вказувати вид виконуваної роботи і де вона виконується (класна чи домашня).
7. Починати текст кожної нової роботи на тій же сторінці зошита, на якій написані дата і найменування роботи. Між датою і заголовком, назвою виду роботи і заголовком, а також між заголовком і текстом у зошитах з мови рядок пропускати не треба. У зошитах з математики у всіх цих випадках треба пропускати дві клітини. Між заключним рядком тексту однієї письмової роботи і датою або заголовком (назвою виду) наступної роботи у зошитах з мови треба пропускати дві лінійки, а в зошитах з математики - чотири клітинки (для відокремлення однієї роботи від іншої і для виставлення оцінки за роботу).
8. Виконувати креслення акуратно, олівцем, у разі необхідності - із застосуванням лінійки або циркуля.
9. Виправляти помилки необхідно наступним чином: неправильно написану літеру, цифру або пунктуаційний знак слід закреслювати косою лінією; частина слова, слово, речення - тонкою горизонтальною лінією; вище закресленого надписати правильні літери, слова, речення, цифри, числа
10. Підкреслені вчителем з'єднання букв або зазначені ним зразки букв і цифр прописуються учнем в обов'язковому порядку.
2. Доцільно, щоб в зошит був вкладений додатковий аркуш для чорнових записів (якщо немає «чернетки»)
3. Всі записи в зошитах учні повинні робити синім чорнилом, дотримуючись правил і вимог каліграфії - писати акуратним розбірливим почерком.
4. Правильно виконувати написи на обкладинці зошита:
- вказувати, для чого призначений зошит;
- клас;
- назва школи.
- прізвище та ім'я учня в родовому відмінку.
5. Дотримуватися поля зовнішньої сторони (поля в обов'язковому порядку виділяються в зошитах з усіх предметів).
6. Позначати номер вправи, завдання, вказувати вид виконуваної роботи і де вона виконується (класна чи домашня).
7. Починати текст кожної нової роботи на тій же сторінці зошита, на якій написані дата і найменування роботи. Між датою і заголовком, назвою виду роботи і заголовком, а також між заголовком і текстом у зошитах з мови рядок пропускати не треба. У зошитах з математики у всіх цих випадках треба пропускати дві клітини. Між заключним рядком тексту однієї письмової роботи і датою або заголовком (назвою виду) наступної роботи у зошитах з мови треба пропускати дві лінійки, а в зошитах з математики - чотири клітинки (для відокремлення однієї роботи від іншої і для виставлення оцінки за роботу).
8. Виконувати креслення акуратно, олівцем, у разі необхідності - із застосуванням лінійки або циркуля.
9. Виправляти помилки необхідно наступним чином: неправильно написану літеру, цифру або пунктуаційний знак слід закреслювати косою лінією; частина слова, слово, речення - тонкою горизонтальною лінією; вище закресленого надписати правильні літери, слова, речення, цифри, числа
10. Підкреслені вчителем з'єднання букв або зазначені ним зразки букв і цифр прописуються учнем в обов'язковому порядку.
Немає коментарів:
Дописати коментар